Ti dva se tím filmem v dětství předávkovali, což v nich zapálilo dost příznačné zájmy. Ale samozřejmě mají ještě jiné, rozšířenější zájmy, jako třeba alkohol, hospodské soutěže, indie hip-hop, sebe, ženy, sex s nimi, sluníčko, apokalypsu. Působí jako rozumní chlapíci, pokud to z toho výčtu ještě nevyplynulo, alespoň v části filmu. Nedělalo mi problém si je oblíbit, což se režisérovi/scénáristovi Evanovi Glodellovi hodně povedlo vzhledem k tomu, o čem všem pak ještě vypráví. Po následujícím souvětí přijde konec téhle minirecenze, takže vám ani nepovím, jaké má ten film slabé stránky, a proč je možné si ho díky nim ještě víc zamilovat – myslím totiž, že to je druh filmu, o kterém je lépe dopředu o moc víc nevědět – vyzkoušeno, mně stačilo vidět tohle:

Bellflower -- Medusa

„Nezávislí režiséři často charakterizují své filmy jako pečlivě vytvářené, zcela originální výrobky lásky. Filmař Evan Glodell má ve skutečnosti dva: Svůj apokalyptický mstivý epos, Bellflower, a plamenomety vybavený Buick Skylark r. v. 72, který pro film sám postavil.“ — Wired

[:]